خبرورزشی‌گردی| عذرخواهی مهدی هاشمی‌نسب از کاپیتان‌های پرسپولیس/ بهروز رهبری‌فرد گولم زد؛ ترجیح دادم از اینستاگرام خارج شوم

خبرورزشی‌گردی| عذرخواهی مهدی هاشمی‌نسب از کاپیتان‌های پرسپولیس/ بهروز رهبری‌فرد گولم زد؛ ترجیح دادم از اینستاگرام خارج شوم
شناسه خبـر : ۱۳۷۵۹۱ پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

مربی کنونی استقلال ۹ سال قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی از کاپیتان‌های پرسپولیس بابت احتمال ایجاد سوءتفاهم عذرخواهی کرده بود.

مهدی هاشمی نسب همیشه با صراحت حرف‌هایش را می‌زند. او روز دهم اسفند سال ۹۳ در گفت‌وگو با خبرورزشی پیرامون سوءتفاهمی که در مورد مصاحبه‌اش ایجاد شده بود به ما گفت: من هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دوست دارم و به همین دلیل نمی‌توانم برای تماشای دیدارهای آن‌ها به استادیوم بروم. پرسپولیس با نماینده قطر بازی داشت و من هم دقیقا به همین خاطر است که نمی‌توانم به استادیوم بروم اما این مسئله باعث سوءتفاهم شد به ویژه وقتی آقای عابدزاده همراه با مهدوی‌کیا و علی کریمی در ورزشگاه حاضر شدند. بدون شک یکی از عوامل پیروزی مقتدرانه پرسپولیس مقابل لخویای قطر حضور این عزیزان و انگیزه دادن به بازیکنان و هواداران بود ولی اگر حرف‌هایم باعث سوءتفاهم شده همین جا از عابدزاده، کریمی و مهدوی‌کیا که کاپیتان‌های اسبق پرسپولیس هم بوده‌اند، عذرخواهی می‌کنم.

هاشمی نسب در این مصاحبه همچنین با اشاره به حضورش در اینستاگرام و خروج از آن نیز تصریح کرد: من اهل این ماجراها نبودم ولی بهروز رهبری‌فرد گولم زد و من را به اینستاگرام برد! البته در همان ساعت نخستین آن‌قدر به من بد و بیراه گفتند که ترجیح دادم از این شبکه خارج شوم.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir